Kolumne
slice
Manchester City vroči favorit, da konča post angleških prvakov
Kolumna Slavka Jeriča (205), 10. avgust 2018 ob 12:00 Zadnjih devet prvakov angleškega nogometnega prvenstva je bilo neuspešnih pri branjenju svoje lovorike. Vsaj sodeč po stavnicah naj bi Manchester City vendarle prekinil črno serijo.
Cenzura po pravilniku
31. julij 2018 ob 11:24 Pogled na menjavo selektorja tekmovalnega programa Borštnikovega srečanja – dogodek iz gledališkega sveta kot metafora našega družbenopolitičnega duhovnega vsakdana.
Prevare, laži in bitka s časom
315
22. julij 2018 ob 09:01 V množici scenarijev o razpletu povolilnega vozla, ki ta hip krožijo po političnih kuloarjih, izstopata dva.
Imamo politikante ali državnike?
18. julij 2018 ob 12:30 Matej Tonin se je vsaj štirinajst dni pogajal za vstop v koalicijo. Potem ko je dosegel domala vse, je od pogajanj odstopil. Na prvi pogled se to zdi zelo neodgovorno, skrajno neodgovorno.
Naša dva odstotka
14. julij 2018 ob 06:48 Scenarij je bil relativno dobro začrtan. Ideja je bila, da zasedanje voditeljev Nata ne bi postal Trumpov šov. Ni uspelo. Trump je jasen in glasen, mediji pa smo lačni vsake grožnje, opazke.
3 in 3: Zgodba o LeBronu Jamesu in Cristianu Ronaldu Ne le prestopa v zgodnjem juliju, obstaja še precej drugih dejavnikov, ki povezujejo Cristiana Ronalda in LeBrona Jamesa, dva izmed največjih športnih magnetov.
Šola, kdo bo tebe ljubil? Ko sem pred več kot tremi desetletji na koncu junija otrokom razdelila spričevala, jih peljala še na sladoled in jim zaželela prijetne počitnice, sem tudi za sabo zaprla šolska vrata in se posvetila ...
Radio pomagal prižgati športno strast Dober del otroštva sem preživel v gorah, kamor smo z družino odhajali ob koncih tedna in polnili knjižico slovenske planinske poti.
Koalicijska pogodba Koalicijska pogodba šestih parlamentarnih strank za zdaj predvideva ureditev zdravstva, spremembo volilne zakonodaje, spremembe na področju davkov, plačnega sistema v javnem sektorju, napoveduje več ...
Postal sem markacist Uradno sem postal markacist. Pripravništvo za markacista, ki je trajalo dve leti, sem uspešno opravil.
Kdo naprej: rumeni kartoni niso najbolj posrečena rešitev Ne preveliko število golov, prihod VAR-tehnologije in eno šokantno slovo, je hiter povzetek skupinskega dela svetovnega prvenstva v nogometu. Daleč najodmevnejša zgodba predtekmovanja je Nemčija
Bleferji! Skoraj vsakdo razume, da je turnir za svetovno lovoriko zelo zahteven. Začne se s kvalifikacijami, ne preveč dolgimi pripravami (ni časa), prijateljskimi tekmami in nastopi.
151
Dončić na varni ladji mimo vseh nevarnih siren Kratka kariera Luke Dončića je do zdaj potekala po idealnem scenariju, nabor Lige NBA pa namiguje, da so več kot solidni temelji položeni tudi za igranje v najmočnejši ligi na svetu.
Zadnje besede prazničnih poslanic O prazničnih dneh bo tekla beseda. Analizirali bomo nekaj temeljnih misli, ki so jih ob prazničnih nagovorih izrekli vidni predstavniki naroda.
Pravljice na počitnicah Kdor se počuti dovolj starega, da lahko prebere kakšno pravljico, naj prihajajoče dopustniške dni kar čim bolje izkoristi. Sicer se poleti branja lotevamo z različnimi pristopi.