Znanost in tehnologija - Arhiv

Iskane besede:
Od:
Do:
Znanost in tehnologija - Arhiv
Britansko vesoljsko izstrelišče bo na Škotskem Britanska vesoljska agencija je za prvo državno vesoljsko izstrelišče po izstopu Velike Britanije iz Evropske unije izbrala polotok A’Mhoine na severu Škotske. Kot je sporočila v izjavi za javnost
Video- in avdioznanost: Kako z meduzami odstraniti plastiko iz morij in druge nore, nove ideje Zadnja leta smo priča izjemnemu porastu števila meduz, kar povzroča številne težave. Kako pa bi lahko porast meduz obrnili sebi v prid, denimo za čiščenje plastike iz morij?
Slavnemu Keplerju so šteti dnevi. Iskal je Zemljo 2.0, odkril tisoče tujih svetov. Nasin teleskop Kepler bo zaradi pomanjkanja goriva kmalu ugasnil.
Kaj je tik pred smrtjo jedel Ötzi? Analiza vsebine želodca znamenitega Ötzija je razkrila, da je v dnevih pred smrtjo jedel kozoroga, jelena in žito enozrnico ter s tem zaužil veliko maščobe.
Predsednik Zimbabveja ustanovil vesoljsko agencijo Predsednik Zimbabveja Emmerson Mnangagwa je v torek ustanovil nacionalno vesoljsko agencijo, ki bo po njegovih besedah postala "orodje za posodobitev in industrializacijo države".
Novo odkritje: izbruh supermasivnega blazarja z nevtrini, sodeluje tudi goriška univerza Mednarodna raziskovalna skupina je zaznala visokoenergijske nevtrine in sevanje gama, ugotovila pa je tudi, od kod prihajajo. Izvor so našli v oddaljeni supermasivni črni luknji.
Nemško sodišče: Profil na Facebooku se v primeru smrti deduje Sodišče v Karlsruheju je odločilo, da so osebni podatki na medmrežju, kot je profil na Facebooku, po smrti uporabnika del njegove zapuščine in se dedujejo.
Velikega teleskopa James Webb ne bo še vsaj tri leta Nasa že serijsko zamika izstrelitev vesoljskega teleskopa James Webb, naslednika slavnega Hubblovega teleskopa. Zdaj je ciljni datum že sredi leta 2021.
Prvi obiskovalec iz medzvezdnega prostora je komet 'Oumuamua, prvi znani medzvezdni obiskovalec, je na poti iz Osončja dobil nepričakovan pospešek. Znanstveniki zato sklepajo, da gre za medzvezdni komet, in ne za asteroid.
Večina mobilnih naprav ni zaklenjena z geslom Čeprav imajo ljudje na svojih mobilnih napravah velike količine dragocenih podatkov, niso preveč zaskrbljeni za njihovo varnost. Z geslom je zaščitena manj kot polovica pametnih telefonov.
Foto: Veteranski Dawn poslednjič pognal motorje, prinesel najboljše posnetke Cerere sploh Stara sonda Dawn je po uspehov polni karieri še poslednjič pognala ionske motorje, ki so jo pognali v najbolj ambiciozno orbito doslej. V njej bo tudi ugasnila. Dawn
Novozelandsko sodišče odobrilo izročitev Kima Dotcoma Novozelandsko pritožbeno sodišče je odobrilo izročitev medmrežnega podjetnika in ustanovitelja Megauploada Kima Dotcoma ZDA, ki ga obtožujejo piratstva in kršenja avtorskih pravic.
Evropski poslanci za zdaj rekli "ne" poskusu filtriranja avtorskih vsebin na medmrežju Evropski poslanci so v Strasbourgu ob koncu julijskega plenarnega zasedanja glasovali o predlogu direktive o zaščiti avtorskih pravic, ki naj bi uvedla filtriranje avtorskih vsebin in zaračunavanje ...
Astronavt slovenskih korenin Ronald Šega obiskal Loški Potok Astronavt, general in znanstvenik slovenskega rodu Ronald Šega, ki je sodeloval v dveh Nasinih misijah v vesolju, je obiskal Loški Potok, kamor segajo njegove korenine.
Umetna inteligenca se že odloča namesto nas Podatki so nova nafta, saj digitalni velikani, ki upravljajo ogromne količine podatkov, po svoji moči že daleč presegajo moč večine držav.
Japonska sonda dosegla asteroid, 290 milijonov kilometrov oddaljen od Zemlje Japonska sonda Hajabusa 2 je po več kot triletnem potovanju dosegla cilj - asteroid Rjugu.
Poročilo: Privzete nastavitve najmanj ščitijo zasebnost uporabnikov Facebook in Google manipulirata z uporabniki, da ti delijo kar največ informacij o sebi, predvsem s premišljenim oblikovanjem strani, vsiljivimi privzetimi nastavitvami in načinom izbire "vzemi ali ...
Foto in video: Objavljenih 100.000 posnetkov Rosette in kometa Esa je na svetlo dala čisto vse posnetke zgodovinske misije Rosetta, ki nam je prva od blizu pokazala, kako izgledajo kometi.
Kmalu bomo priča zelo redkemu dogodku: pristanku na asteroidu Japonska misija Hajabusa 2 bo v nekaj dneh dohitela asteroid Rjugu. Sledilo bo obstreljevanje, pristajanje, opazovanja in vrnitev k Zemlji z neokrnjenim vzorcem materiala iz časa nastanka Osončja.
Slovenski 0xcert z veriženjem blokov nad ponarejene diplome Slovensko podjetje 0xcert je razvilo protokol veriženja podatkovnih blokov, ki bo omogočal izdajanje diplom, osebnih izkaznic, trgovskih kuponov in drugih unikatnih listin.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...
Na testu
link
Na testu: Podhranjeni velikan – Huawei Mate 10 Lite
16
18. december 2017 ob 07:53 Serija Huawei Mate po navadi ponuja zelo dobre telefone za razmeroma ugodno ceno, vsaj v primerjavi s konkurenco. A časi se spreminjajo.
Več novic ...
Izbor
Izjava dneva
link
Kylian Mbappe
16. julij 2018 ob 00:01 Ponosni smo, da smo poskrbeli za veselje Francozov. To je bila naša naloga, da smo jim pomagali, da za nekaj časa pozabijo na vse težave.
Več novic ...