Znanost in tehnologija - Arhiv

Iskane besede:
Od:
Do:
Znanost in tehnologija - Arhiv
Odkrili superzemljo pri sosednji zvezdi Tudi pri drugi najbližji sosednji zvezdi so našli dokaze o obstoju eksoplaneta. 6 svetlobnih let daleč, pri Barnardovi zvezdi, naj bi se skrivala superzemlja.
Rusija izstrelila prvi Sojuz po oktobrskem incidentu Rusija je po neuspešni izstrelitvi vesoljskega plovila 11. oktobra v petek le izstrelila Sojuz, tokrat brez človeške posadke, ki bo na Mednarodno vesoljsko postajo (ISS) astronavtom dostavil opremo.
Znanstveniki redefinirali način za določitev enega kilograma Predstavniki več kot 60 držav so v Versaillesu sprejeli redefinicijo štirih enot: kilograma, ampera, kelvina in mola. Veljati bodo začele 20. maja leta 2019, njihova vrednost pa se ne spreminja.
"Ponosna sem, da mi je uspelo živeti znanost skupaj z družino" Večini žensk se kariera malo ustavi, vse dokler otroci ne dosežejo določene starosti, kot eno večjih preprek za udeležbo žensk v znanosti navaja starosta slovenske morske biologije, Alenka Malej.
Krater na Grenlandiji je ustvaril kilometrski meteorit Pod ledeno površino Grenlandije so odkrili ogromen krater, ki ga je za seboj pustil udarec meteorita pred več kot 12.000 leti. Skrit je skoraj kilometer globoko pod ledeno skorjo.
Vlada dodelila denar za izstrelitev slovenskega satelita Vlada je dodelila sredstva za izstrelitev satelita Nemo HD v vesolje, ki je načrtovana za prihodnje leto, so sporočili z vladnega urada za komuniciranje.
Slovenski raziskovalci izdelali rekordno sončno celico Raziskovalec Marko Jošt je na podoktorskem usposabljanju v Nemčiji s sodelavci izdelal tandemsko sončno celico z doslej največjo učinkovitostjo pretvorbe svetlobne energije v električno.
Tarok v prometu prihodnosti Kam se bo preselil promet prihodnosti, kdo ali kaj nas bo vozil, kaj bomo počeli v futurističnih prevoznih sredstvih?
Video- in avdioznanost: V 100 letih bi Zemlja lahko ostala brez helija Vsako leto nam z Zemlje uide nepredstavljivih 175 milijonov kubičnih metrov helija. Po nekaterih ocenah bo helija čez približno 100 let na Zemlji zmanjkalo.
Padel hitrostni rekord: Parker postal najhitrejši izdelek človeških rok Vesoljska sonda Parker je prišla rekordno blizu Sonca, in to z najvišjo hitrostjo katerega koli izdelka človeških rok do zdaj. Oba rekorda bo še večkrat podrla.
Na Japonskem poskusno zdravljenje parkinsonove bolezni Japonski raziskovalci so v okviru prizadevanj za zdravljenje parkinsonove bolezni poskusno v možgane bolnika vnesli matične celice, so sporočili z univerze v Kjotu.
Kitajci razvili TV-voditelja s pomočjo umetne inteligence Kitajska državna poročevalska agencija Šinhua je predstavila najnovejše člane svoje redakcije: voditelje, razvite z umetno inteligenco (AI), ki bodo "neutrudno" poročali ves dan vsak dan z vseh ...
Zoro je vzel somrak: po 11 letih je utihnila sonda Dawn Nasina sonda Dawn je ostala brez goriva in utihnila, zato se misija uradno končuje. V 11 letih delovanja je obkrožila dve nebesni telesi, kar ni uspelo nobeni drugi misiji.
Galaktični kanibalizem: V omari domače Galaksije se skriva ogromen okostnjak Domača Galaksija Rimska cesta se je v preteklosti združila z neko drugo veliko galaksijo. Ostanke prišlekinje so opazili, ker se obnašajo nenavadno.
Južnoafriški raziskovalci iz človeškega urina naredili opeke Opeke iz človeškega urina po navedbah raziskovalcev iz Južne Afrike nastanejo v popolnoma naravnem procesu, v katerem svoje opravijo kolonije bakterij.
Za nesrečo Sojuza kriv poškodovan senzor. Vrnitev v vesolje decembra. Odpoved rakete Sojuz med poskusom izstrelitve proti Mednarodni vesoljski postaji je zakrivil poškodovan senzor, piše v uradnem poročilu. Nove izstrelitve so predvidene za december.
Leonardov Leicesterski kodeks, druga najdražja knjiga na svetu, se vrača v Italijo V galeriji Uffizi je na ogled razstava Voda kot mikroskop narave – Leicesterski kodeks Leonarda da Vincija, ki združuje več kot 80 pristnih listov iz različnih rokopisov, osrednji eksponat pa je ...
Nasin lovec na eksoplanete gre v pokoj Nasa je upokojila vesoljski teleskop Kepler, ker mu je zmanjkalo pogonskih sredstev. Za seboj pušča dediščino tisočev odkritih in potrjenih planetov izven Osončja.
IBM v nakup ponudnika odprtokodnih rešitev Red Hat Ameriški računalniški velikan IBM je dosegel dogovor o prevzemu ponudnika odprtokodnih rešitev Red Hat za 34 milijard dolarjev. Posel morajo odobriti še delničarji in regulator.
Nevidna ožilja mest prihodnosti Bo v mestih prihodnosti živel homo sapiens ali homo technologicus? Kako upravljati mestno infrastrukturo prihodnosti, kje so meje nadzora in kako preprečiti, da mesta ne bodo (pre)pametna.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...
Na testu
link
Na testu: Podhranjeni velikan – Huawei Mate 10 Lite
16
18. december 2017 ob 07:53 Serija Huawei Mate po navadi ponuja zelo dobre telefone za razmeroma ugodno ceno, vsaj v primerjavi s konkurenco. A časi se spreminjajo.
Več novic ...
Izbor
Izjava dneva
link
Alenka Bratušek
17. november 2018 ob 18:54 Gospod Orban je pač povedal svoje, jaz pa lahko k temu dodam, da pod takšnimi pogoji, kot jih zahteva Madžarska, gospod Orban v svojo državo nikoli ne bi pustil tujega investitorja.
Več novic ...